Vasember 2. (Iron Man 2)

Vasember 2. (Iron Man 2)
Vasember 2. (Iron Man 2)Életem egyik legnagyobb csalódása volt. Nem szeretek moziba járni. Ezt már többször írtam vagy nem írtam, csak gondoltam. DVD-n lestem meg a filmet a szokásos otthoni "hangrendszerrel" és lazulós IKEA fotelből, ami egyet jelent a kényelemmel. Magamhoz vettem egy kis kukoricát és üccsit majd nekiálltam nézni.

Nem volt semmi fennakadás. Jöttek a szebbnél szebb jelenetek, buli, zórakozás, kis hősködés, DE semmi extra. Voltak csípős beszólások a szerelmi szál is kezdett végre kibontakozni. Megjelen a S.H.I.E.L.D is a képernyő, hihetetlen szereposztással. A kedvenceim közé tartozók listája: Samuel L. Jackson , Scarlett Johansson - kit ezért, kit azért szeretek. A lényeg, hogy az előző részhez képest annyi változás történt, hogy felvonultattak még több hírességet.

Vasember 2. (Iron Man 2)
Többnyire élvezhető volt a cselekmény, DE nem volt annyira szórakoztató, mint az első rész. Ahol az első pajzs megalkotása a szemétből már maga figyelemfelkeltő volt. Aztán, amikor végleg elkészült a Vasember páncél, akkor kezdődött a buli. Kis robbantgatás, kis szórakozás vidám és szórakoztató jelenetek sora. A poénok ültek a látvány és a hang kiegészítette 10/10-re. Itt a hang és látvány hozta a 10/10, DE az elvárások miatt számomra egy rémálom volt végigülni a filmet. Továbbra is nagy kedvenc a robotkar, aki az alagsorban segít Starknak a szerelésben és fejlsztésben. Sikerült összehozni pár vicces jelenetet.
 
Vasember 2. (Iron Man 2)Alapvetően jól felépített sztorit kaptunk, de nekem valami mégis hiányzott. Vagy az én igényeim nagyok vagy tényleg vmi nem feküdt. A készítők mindenképpen kitettek magukért.Scarlett Johansson alias Fekete Özvegy alias Natasha Romanof számomra csak optikai csalódás volt. Szép volt jó volt, de ennyi. Egy gyilkológép volt, mint Rambó, akit nem lehet likvidálni. Samuel L. Jackson kevés szerephez jutott, de Nick Fury szerepét tökéletesen alakította, nem véletlen játszhatja el újra ezt a szerepet egy Nick Fury-ról szóló képregény adaptációban. A tervek szerintem 1nél nem is állnak meg.

Végre Pepper Potts és Tony Stark között kialakult valamilyen kötődés. Nem mondanám, hogy erős a kapcsolat, annak ellenére, hogy tudjuk, hogy mindkét fél kölcsönösen szereti és tiszteli a másikat, annak minden hibájával együtt. Nem tettek pontot semmi végére, így a további folytatások már futószalagon gurulhatnak ki.  
Nem tudom a pontos statisztikákat, DE majd az IMDB.com megmondja:  
Budget:$200,000,000 (estimated)
Opening Weekend:$128,122,480 (USA) (9 May 2010) (4380 Screens) 
Gross:$312,057,433 (USA) (15 August 2010) 
Sikeres volt, mindenképpen, jó pénzt hozott a konyhára és még pár évig fog is, mert a mozikon kívül egyéb jogdíjas termékek piacra kerültek és fognak is kerülni. Annyi bőrt próbálnak lehúzni róla, amennyit lehet. Ez lesz majd a veszte, ha nem tudják hol a határ. Már lírtam, hogy ez a rész se volt a kedvencem, remélem a következővel meg tudják mutatni, hogy értenek film készítéshez.
Vasember 2. (Iron Man 2)
A kedvenc szereplőm Mickey Rourke. Akit már többször leírtak a szakmában és mégis itt van. Nem ez az egyetlen filmje, ami sikeres lett. Sikeres lett azért, mert Ő játszott benne. Ezt a karaktert, mintha rá öntötték volna. Főgonosz, zseni, kicsit elmebeteg, kicsit őrölt, kicsit pszihopata. Egy apró robotsereget hozott össze pár hónap alatt és egy Vasember ellenfeléhez méltó pajzsot. A főhős Vasembert is jól választották ki, mert Robert Downey Jr. a való világban is pontosan olyan, mint Tony Stark. 
Vasember 2. (Iron Man 2)Összeségében  nézhető film, DE sokkal többet vártam tőle.Ezért lett csak SHIT HAPPENS.
Idézetek:

Újságíró:Folytathatnánk esetleg? Mr. Stark, ha kérhetem!
Tony Stark / Vasember:Tessék, szivi?
Újságíró:Megtisztelne a figyelmével?
Tony Stark / Vasember:Hogyne.
Újságíró:Azt szeretnénk, hogy átadja a Vasember fegyver terveit az amerikai népnek.
Tony Stark / Vasember:Hát, azt elfelejthetik.

Megjegyzések