HA/VER (Kick/Ass)

HA/VER (Kick/Ass)
Egy újab képregényadoptáció. Ez most a viccesebb kategóriát képviseli. Kicsit mondjuk kiborultam, hogy Nicolas Cage az egyik szereplő. Egy mentálisan sérült, vérprofi bérgyilkost alakít, aki a felesége halála előtt rendőrként dolgozott. A felesége gyilkosai börtönbe juttaták, majd innentől kezdve csak egy célja volt az életének: a BOSSZÚ. Nem ez a fő irányvonala a sztorinak, DE Nic' Cage meglepően jól hozta a formát. Sok filmje nagyon számalmasra sikerült az az időmegállítós mondjuk teljes mértékben szar volt, az Időjósban is elég gyenge volt. Mondjuk a Nemzet aranyában és az Ál/arcban tökéletesen alakította a szerepét.
HA/VER (Kick/Ass)

Hajnalban még belekezdtem, De befejezni már nem tudtam - szinte sehol se tartok még.

HA/VER (Kick/Ass)Egy elég bugyuta sztori kapunk, szerencsétlen, többnyire noname színészekkel. Ezért lett szerethető. Egy ismertebb színészt nem szívesen láttam volna itt szerencsétlenkedni, mert ez nem egy olyan film, ami értéket képez. Ez egy tipikus trash film, amikor a szövegíróknak és a forgatókönyvíróknak egészen mélyre kell ásni és a féltve őrzött gyerekkoruk minden szenvedését meg kell írniuk vicces formában. Ráadásul be kell pótolniuk az űrt, ami a lúzerségük miatt keletkezett. Ők sose mertek volna változtatni, sose merték az ötleteiket kamatoztatni, pedig biztos rengeteg képregény olvastak. Most itt szidom őket, amikor én még ilyenre se vagyok képes. DE ki tudja, hogy mikor kezdek neki egy forgatókönyvnek. A lényeg az, hogy vicces volt, voltak benne jó párbeszédek, monológok, DE csak azért jött át, mert annyira irreális volt, hogy már majdnem saját magamat képzeltem a főhős szerepébe. Nem voltam elveszett gyerek, de nekem is jól jött volna egy szuperhős ruha.

Alapvetően egy szórakoztató film, de csak egyszer nézhető. Annyi eszetlenség van benne, hogy több karaktert nem is érdemel.

Megjegyzések